.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مازندران میزبان برگزاری لیگ لوچوی کشور

شمال نیوز: هفته دوم مسابقات لیگ لوچو باشگاه های کشور دیروز در شهر سیمرغ برگزار شد.

مدیر روابط عمومی کمیته لوچوی کشور در گفتگو با خبرنگار شمال نیوز اظهار داشت: روز گذشته (سه شنبه 26 آذرماه 92)  اولین دوره رقابت های لیگ لوچوی باشگاه های کشور با حضور غلامرضا جعفری رئیس فدراسیون روستایی و بازی های بومی محلی و همچنین قهرمانان نامی این رشته از جمله امامعلی حبیبی (دارنده 6 مدال طلای المپیک و جهان) در سالن شهید کشوری شهر سیمرغ افتتاح گردید.
دیروز این رقابت ها هفته دوم خود را پشت سر گذاشت که در آن از گروه دوم این بازی ها تیم کشتی لوچو «یونا دانه ساری» موفق شد در یک رقابت نزدیک و فشرده تیم شهدای سیمرغ را با نتیجه 3 بر 2 شکست دهد و به دومین پیروزی پیاپی خود دست یابد.
در دومین دیدار در این گروه تیم سوپر گوشت قوام نور با نتیجه جالب توجه 5 بر صفر تیم کشتی لوچو امیدفریدونکنار را مغلوب کرد.
همچنین در سومین دیدار دیروز تیم نیروی هوایی عقاب تهران با نتیجه 4 بر صفر بر تیم لوچوی مجتمع توریستی عزت آباد محمودآباد غلبه کرد.
لازم به ذکر است دو دیدار هم از هفته دوم از گروه یک این رقابت ها در روز دوشنبه در ایزدشهر برگزار شد که تیم کشتی لوچوی بابل 3 بر 2 تیم پهلوانان جویبار را مغلوب کرد تا اولین دیدارش را با پیروزی پشت سر گذاشته باشد.
در دیدار دوم گروه یک این رقابت ها هتل آریان ایزدشهر نور توانست در یک بازی یک طرفه تیم کاسپین هادی شهر بابلسر 5 بر صفر از پیش رو بردارد.
این رقابت ها اولین دوره رقابت لیگ لوچوی باشگاه های کشور با حضور 11 تیم در حال پیگیری است و هفته سوم این رقابت ها نیز در روزهای سه شنبه و چهارشنبه هفته آینده در شهرهای فریدونکنار و نور برگزار خواهد شد. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.198 seconds.